Викладачі HLC / Інтерв’ю. Саврасова Олеся

Під прицілом нашого сьогоднішнього інтерв’ю - викладач англійської мови Саврасова Олеся.

Коли ви захотіли стати вчителем? Чому Ви обрали саме таку професію?

Навчаючись у середній школі, я вже знала, що буду або медсестрою, як мама, або вчителем, бо ще не вміючи писати, садила  свої іграшки, як у класі, давала їм завдання, сама за них виконувала, а потім ще й перевіряла, навіть завела справжній журнал, мама його й досі зберігає.

 

 Але мама поставила умову, якщо у медицину, то тільки на лікаря. А так  як з біологією та хімією складалися не дуже теплі стосунки, то перевага перейшла  на бік викладання. Залишалося визначитися з предметом... Бо моїм найулюбленішим предметом в школі була математика. Ви спитаєте чому ж тоді обрала англійську?! Це рішення було прийнято на сімейній нараді вже в 10 класі, коли пішла мова про підготовку до вступу в інститут, як більш перспективний напрямок.

Що вам найбільше запам’яталося із студентських років?

Найбільше  мені запам’яталися перший та останній роки навчання. Перший,  тому що було дуже важко після сільскої школи наздоганяти рівнь міських, у групі я була єдина з села, через що мої  одногрупниці спочатку глузуючи питали «Чи є у нас асфальт? », та й розмовляла я на той час більше «суржиком». Але коли ми познайомилися ближче,все змінилося, вони мені завжди допомогали, ми й досі спілкуємось та при нагоді зустрічаємось всі разом.

Що ж до останнього,на п’ятому курсі, після проходження практики у вересні в Донецькій школі, директор запропонував мені роботу, а так як на той час я мріяла жити в Донецьку, то звичайно ж я погодилася, та й  в інституті не заперечували, отримавши запит на моє працевлаштування. Навчатися мені було не дуже складно, так як індивідуальний графік передбачав здачу  матеріалів раз на місяць, а мій приїзд в Горлівку був спражнім святом для мене та моїх одногрупниць.

-На Вас впливають Ваші учні? Якщо так, то як?

Так звичайно, та лише позитивно. Чесно кажучи не лише я їх навчаю, але і вони мене.

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.