Володіння англійською у світі

У квітні цього року міжнародна освітня компанія EF Education випустила черговий, третій за рахунком, «Індекс EF 2017» - результати дослідження про володіння англійською мовою в світі. Росія показала значне зростання і обігнала Францію і Італію, але як і раніше залишилася в групі з низьким рівнем англійської мови.

 За 6 років було протестовано 5 млн. чоловік з 60 країн і на основі цих даних складено рейтинг. Як з'ясувалося, краще за всіх говорять по-англійськи в Швеції, Норвегії та Нідерландах. У сімці лідерів також Естонія, Данія, Австрія та Фінляндія, в основному країни Північної Європи, де добре знання англійської дають школа і англомовні фільми без дубляжу. У всіх цих країнах англійська є фактично другою рідною, у всякому разі, більшість населення володіє ним на достатньому рівні для спілкування, роботи і навчання.

 Хороший результат показали і три країни Східної Європи - Польща, Угорщина і Словаччина, які розмістилися на 8-10 рядках рейтингу. В цілому, всі країни-лідери представляють Європу. У їх число увійшли тільки дві азіатські країни - Малайзія і Сінгапур, і жодної з інших не англомовних частин світу.

 Індекс складався на основі результатів здачі відкритого онлайн-іспиту з англійської мови EF Test of English, пройти який і дізнатися свій результат може кожен, хто має доступ в інтернет. Враховувалися і результати тестування, яке проводиться у всіх 400 школах EF, розташованих в 55 країнах світу. Звичайно, це дослідження не може претендувати на абсолютну репрезентативність і точність, проте дозволяє судити про знання англійської мови в різних країнах.

 Автори дослідження не просто проаналізували знання мови, а й зв'язали його з добробутом країни і її жителів, а також готовністю держави інвестувати в навчання іноземним мовам, побачивши тут пряму залежність. Так, Норвегія з найвищим рівнем життя демонструє і дуже високий рівень володіння англійською мовою, а Ірак, який опинився в самому кінці рейтингу, і за рівнем життя знаходиться десь внизу. Країни Латинської Америки в основному розташувалися в групі з дуже низьким рівнем англійської (кращий результат у Коста-Ріки, Бразилії, Перу і Мексики - місця з 37 по 40 відповідно), і це, на думку укладачів індексу, «залишається їх головною конкурентною недоліком». Безперечно, що знання англійської мови дає людині певні переваги в кар'єрі, заробіток і, як наслідок, якість життя, але все ж навряд чи варто проводити прямий зв'язок між економічною ситуацією в країні і володінням іноземними мовами її громадянами. Наприклад, Естонія, за даними індексу, входить в п'ятірку лідерів за рівнем англійської мови, але не є такою по рівню життя. Швидше, очевидна зворотна залежність: в складних умовах і під час кризи люди активніше починають вчити іноземні мови, щоб мати конкурентні переваги у себе в країні або за її межами.

 

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.