Починаючи вивчати мову з початку…

Починаючи вивчати нову мову, багато хто з дорослих студентів хоче освоїти її неймовірно швидко, докладаючи мінімум зусиль. І часто виникає запитання: а скільки треба вчитися, щоб вільно говорити? Саме тому, ось коротенький список порад для тих, хто готовий вчитися самостійно, без контролю викладача або додатково до домашніх завдань:

1. Вивчайте щодня 2 нових англійських слова та пробуйте застосовувати їх у різних контекстах, навіть якщо ваші речення міститимуть лише це одне нове англійське слово.

Детальніше...

Чому саме професія викладача?

         … «У меня растут года, будет мне семнадцать. Где работать мне тогда, чем мне заниматься?» Ось такими словами починається вірш Володимира Маяковського. Саме це питання стоїть перед тисячами школярів, абітурієнтів, студентів.

Та переді мною цей вибір не стояв,я не думала до якого університету вступатиму, що вивчатиму,ким буду працювати в майбутньому. Моя ціль була і залишається - іноземні мови (англійська та німецька). У своїй професії я використовую усі можливі засоби для досягнення своїх цілей. Кажуть, якщо хобі зробити своєю роботою,ви будете щасливою людиною,адже вам ніколи не доведеться займатись тим,що вам не подобається. Я вважаю,що мені пощастило,адже моя ціль збігається з моїм хобі а,отже, і з моєю роботою. 

Детальніше...

Навчаючи, не забуваймо про особисте навчання!

Помилок не робить лише той, хто не робить нічого. В процесі навчання кожен схильний помилитися. На мою думку, цього соромитися не варто. Важливо, сумніваючись, перевірити себе. Людський мозок не універсальний і це нормально щось забути. Працюючи викладачем, всі вважають, що викладач – це не людина, а робот, і він повинен знати усе. І через це виникають помилки. Саме тому, якщо в процесі навчання виникають питання, в яких ви не сильно розбираєтесь, необхідно звернутися до довідкових матеріал, перш ніж сказати щось. Досить часто спірні питання виникають не у знаннях мові, а у інших галузях. Тому вивчити щось нове ніколи не завадить.

Детальніше...

The influence of the teacher on students

Everyone is very special and unique in our world. This thought concerns all jobs and every professional as well. Being a teacher is even more fascinating as one might suggest. Being a teacher means being a role play to the students. Having chosen this profession, one must be aware of what it may lead if you make a mistake. Teachers spend much time with children and when a kid becomes an adult, this individual comprises plenty of features of the people that surrounded him all his educational path, especially the peculiarities of the teachers that have been teaching him.

Детальніше...

Іноземна мова та Інтернет

Навряд чи сьогодні знайдеться людина, яка ніколи не чула б про Інтернет. Невміння працювати за комп’ютером та орієнтуватися в Інтернет-просторі в сучасному суспільстві можна порівняти з невмінням писати й читати. Інтернет-технології стали природною частиною життя не лише дорослих – науковців, бізнесменів, фахівців різних галузей, а й підростаючого покоління. Чи добре це для дитини?

Навчальні, розвивальні та розважальні Інтернет-ресурси орієнтовані на дітей будь-якого віку. За їх допомогою вони в цікавій формі засвоюють основи письма і лічби, вчаться малювати та моде­лювати, привчаються до самостійної роботи і складають уявлення про навколишній світ.

А основне людина будь-якого віку може використовувати Інтернет для вивчення іноземної мови будь-коли та будь-де, маючи при цьому доступ до всесвітньої мережі Інтернет. Отже, надаю декілька ресурсів для бажаючих вдосконалити свої знання іноземної мови.

Детальніше...

Оцінювання як найважчий метод впливу.

У кожного з нас, а особливо у молодих викладачів, виникала проблема оцінювання учнів. Коли дитина, років 9-ти, яка, на жаль, вела себе негарно, погано вивчила правило і не підготувала завдання, коли вона дивиться на тебе великими очима, які наповнюються слізьми, намагається піймати твій розчарований погляд, і благає тебе про цю наліпку, як ніби від цього залежить її життя… В таких ситуаціях ніяка серйозність і об’єктивність не може допомогти. І вхід вже йдуть емоції та співчуття. А це, в нашому ділі, зовсім неправильно. Тому що дитина розуміє, що можна нічого не робити, а просто добре попросити вчителя або, в крайньому випадку, «заплакати», і після цього отримати свою винагороду. Розуміючи, що так можна добиватися всього, дитина виростає лицемірною та корисливою. І виною цьому є недостатня стійкість вчителя. Тому відповідальність наша при оцінюванні дуже велика. І правильність її оцінювання полягає не тільки в знанні методики оцінювання, визначених факторів, тощо, а й в темпераменті учня та психології в цілому.

Детальніше...

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.