Літня програма '15

 

Навчання,навчання,навчання... Кожен з нетерпінням чекає літніх канікул. Студенти щоб відпочити від навчання,а батьки-від перевірки домашніх завдань.
  Цього року англомовний табір відвідали студенти віком від 3до 16 років.

Наші викладачі продумали до деталей всю програму. Кожен день був неповторним. Починали ми свою подорож з « Дня Піратів». Щоб потрапити на корабель, потрібно було війти в образ пірата і обов’язково розмалювати обличчя,виконати різноманітні завдання щоб знайти скарби. Кожен отримав золоті шоколадні монети за гарну роботу.

Далі був «День зоопарку»,де студенти виготовляли паперовий зоопарк,грали в рольові ігри,переглядали цікаві відео.

На  «День ковбоя» вони розігрували казку «День на родео»,також грали в ігри «Відчуй себе ковбоєм», «Врятуй чарівну леді»,розгадували кросворди,виконували різноманітні завдання.

На  «День магії» студенти перетворювалися в чарівників,виготовляли « магічні  метелики».

«День миру» для всіх нас особливе свято. Ми ознайомилися з історією виникнення та традиціями святкування його  у різних країнах. Обговорювали значення миру для України, виготовляли паперових голубів.

А далі у нас ще були «День Колумба», «День зомбі» та «День космосу»,де студенти створювали свої карти подорожей,дізналися багато цікавих фактів з біографії Колумба,грали в ігри «Подорож до Америки», «Запишись до команди Колумба»,слухали історію виникнення зомбі,розфарбовували обличчя, «літали в космос»,описували та розмальовували інопланетян,грали в он-лайн ігри.

 Вкінці зміни кожен студент отримав наліпки,які вони вже з нового навчального місяця можуть обміняти у нашому магазині на подарунки.

Ось такі були задоволені обличчя наших студентів!!!!

Тепер всі на канікули!!!!!!!

joomlamodniyportal.ru

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.