Записки учителя-новичка. У детей тоже бывают плохие дни.

Дети, порой, бывают чрезвычайно невнимательны и пассивны на уроках. Сидя за партой, они отвлекаются и посвящают себя чему угодно только не тому, чем они на самом деле должны были бы заниматься. По отвлеченному взгляду, можно точно определить, что ребенок витает в облаках и присутствует лишь физически. В то время как учитель что-то объясняет, его разум, быть может, переносит его в какой-нибудь тихий и укромный уголок: теплую постельку, оставленную с утра, удобное кресло, где он вчера так и не доел своё килограммовое мороженное, или он задумался о новой игрушке, которая ждет его дома.

Детальніше...

Записки учителя-новичка. Thank you for the lesson.

Помниться мне, еще на курсе эдак втором нам выдавали такой себе список реактивных фраз и реплик, которые должны вылетать из уст каждого учителя. Реактивными они называются не от того, что очень быстры, конечно же. Реактивные фразы это, скорее, шаблоны или, точнее сказать, разговорные клише, которые формируют языковую базу урока. Это банальное приветствие: “Hello! How are you? How are you doing?” или подведение итогов урока: “Thank you for the lesson! See you soon. Have a nice day! Good-bye!”

Детальніше...

Як краще запам`ятати слова іноземною мовою?

Це одвічна проблема, якщо ви вивчаєте іноземну мову – як мені запам’ятати (вивчити, зазубрити…) стільки слів?! Вчити чи вивчити їх, здається, не так вже і важко. Набагато важливіше вивчити їх так, щоб вони трималися у пам’яті та щоб ви могли їх вживати при необхідності.

Із багатьох існуючих технік та методів запам’ятовування  кожен, хто вивчає іноземну мову, обирає для себе найоптимальніші, а кожен вчитель радить, на його думку, найефективніші. Ось прийоми, які мені здаються цікавими  та дійсно дієвими.

Детальніше...

Як навчитись писати твори

Моя стаття написана для тих, хто хоче оволодіти вмінням максимально ясно і чітко викладати свої думки на папері. Ні для кого не секрет, що написання творів одне з найпопулярніших і найскладніших завдань в школах, коледжах, університетах та на ЗНО. Длявас– цеспосіб висловитисвої думки тапродемонструвати володіннятемою,адлявикладача– можливість перевіритилогічністьміркувань,знання граматичнихправилілексики мови.

Я сама пройшла непростий  шлях від «ой, а як і що тут писати?!» до «та це ж легко». Існує безліч способів покращити письмо і це не обов’язково завчання безлічі зрозумілих правил. Ось декілька моїх порад.

Детальніше...

The Value of International Language

Imagine there is no international language people can use to communicate. How would they talk to each other while travelling? How would they make contracts? How would they participate in world’s political and economic life? How would they read books of foreign authors? How would they receive news?

Those questions are among many other that could be asked when we talk about the value of international language. Thus, we are really lucky that we study English.

English has already become the language of economics, law, literature, music, art, medicine, etc. As far as you see, so many branches of science and fields of life are concerned with English. When has it become such an indispensable tool of communication? Having done an investigation, I have got to know that there is no exact date. So my answer is about one hundred years ago. It is enough to estimate English as a language we can’t do without.

Детальніше...

Записки учителя-новичка. Учить учась.

Приходя в класс к детям любого возраста, большинство преподавателей ставит перед собой, так званную “триединую цель”. Триединая цель подразумевает реализацию троих основных и взаимосвязанныхцелей: практическая, развивающая и воспитательная. Всё эти три цели абсолютно не зря должны быть основополагающими каждого урока, поскольку лишь при достижении оных можно считать, что урок прошел успешно и дети усвоили материал.

Но, по моему мнению, к этим трём китам любого урока нужно еще добавить и атланта, который и будет держать всё это на своих могучих плечах, а именно: учить учась!

Детальніше...

Цікаве в Блогах:

Використання гри в навчальному процесі

Головний феномен гри полягає в тому, що, будучи розвагою, вона переростає в навчання, у творчість та у модель людських відносин.

Ще з давніх часів люди використовували гру як метод навчання. В наш час гра є важливою частиною навчального процесу як в дошкільних і шкільних, так і в позашкільних установах. Головна мета застосування гри – це активізація та інтенсифікація навчального процесу. Сьогодні гру використовують:

Read more...

Міні-анкета для студентів

Якщо Вами заволоділо непереборне бажання отримати якісні і сучасні знання за світовими стандартами та зробити вагомий внесок у своє майбутнє... Заповніть цю анкету та приєднуйтеся до Harvard Language Club вже сьогодні.

Натисніть для оновлення

Friends & Partners

Розробка та підтримка.